2010. szeptember 11., szombat

Zöldbabfőzelék


Hozzávalók:
• 1 kg zöldbab
• 2 fej hagyma
• 2-3 db. paradicsom
• 1-2 paprika
• olaj
• petrezselyemzöld
• só, bors, babérlevél
A zöldbabot előkészítettem a főzéshez és puhára megfőztem. Egy nagyobb lábasban kevés olajon megdinszteltem a kockára vágott paprikát, mikor megpuhult hozzáadtam a csíkokra vágott hagymát is. Hozzáadtam a már előre megfőtt babot és a babérlevelet. Egy csésze vizet öntöttem rá, mivel leszűrtem a babot és nem volt elegendő leve a fövéshez. A paradicsomokat bevagdostam és forró vízben hagytam pár precet, így könnyebb dolgom volt a hámozásnál, kockára vágtam és összefőztem a babbal. A petrezselyemzöldet megaprítottam és ezt is hozzáadtam. Fűszereztem és ettük is.

3 megjegyzés:

Gál Edith írta...

Nagyon szeretem!!! :) Sajnos, kis családomból csak én... :(

Bianka írta...

Csatlakozom Edth-hez nálunk is inkább én eszem
Nagyon guszta

szannalina írta...

Akkor ezek szerint én szerencsés helyzetben vagyok, nálunk mindenki szívesen megeszi.