2011. április 9., szombat

Rántottgomba rizzsel


Hozzávalók:
• 2 bögre (250 ml) rizs
• 1 sárgarépa
• petrezselyemzöld
• olaj
• gomba (20 db)
• 2 tojás
• liszt a panírozáshoz
• só
• ételízesítő

A sárgarépát lereszeltem és a rizzsel együtt kevés ideig dinszteltem. Amikor a rizsnek szép barnás színe lett fűszereztem és felötöttem két bögre vízzel és főni tettem. Ezt a folyamatot többször is megismételtem, míg megfőtt a rizs.
Közben megmostam a gombákat és enyhén mégsóztam. Lisztbe, felvert tojásba forgattam és kisütöttem.
Tálalás előtt petrezselyemzöldet tettem a rizsbe.

5 megjegyzés:

judit60 írta...

Nagyon guszta.Biztosan finom is.

Angi Angéla írta...

Nagyon finom lehet, imádom a gombát minden formában!

szannalina írta...

judit60
Nagyon ízletes volt. Hamar elfogyott.


Angi Angéla
Én is a kedvenceim közé sorolhatom a gombat.

Angi írta...

Szia!

Kérlek nézz be hozzám egy kis játékra:

http://ebbolabbolezmegaz.blogspot.com/2011/04/husveti-ajanlat.html

:)

szannalina írta...

Angi
Köszönöm a meghívást!