2010. március 24., szerda

Szedres-túrós torta


Szülinapomra két tortát is sütöttem, hogy legyen mivel kínálni, ha jönne valaki hozzám. Ki szerettem volna próbálni a tiramisu tortát és nagyon belejöttem a „sütésbe” ezért lett egy gyümölcsös túrós torta is. Az elsőt azert készítettem, mert olyat akartam majd a bulimra készíteni, de volt akinek nem igazán tettszett, meg akkor gyerekek is kell egyenek belőle és a kávé miatt ez nem lenne lehetséges, tehát nem ilyen lesz, legalábbis nem a fő torta. A magunk részére még fogom készíteni, mert nagyon egyszerű és finom is.

Szedres- túrós gyümölcstorta

Egy 2 tojásos kakaós vizes piskotát sütünk egy 20 cm-es átmérőjű gyümölcstorta sütőben. Amikor kihűlt rátesszük a 20 dkg tehéntúróból, 4 kanál cukorból, 1 tojás sárgájából készült krémet. A krémre egy csésze fagyasztott, 2 kanál cukorral kikavart szedret kenünk.Erre ráöntünk egy 4 dl piros rostos üditőből és 3 kanál cukorból készült eperpudingot. Szederszemekkel díszítjük.

4 megjegyzés:

Ottis írta...

Nagyon szép torta lett!Boldog Szülinapot!

Sz. Zita írta...

Boldog Szülinapot. Gyönyörű lett a tortád. Én tortákban nem vagyok nagy ász, úgyhogy külön tudom értékelni :)

szannalina írta...

Ottis, Zita köszönöm!

Kati írta...

SZép lett, és nagyon gusztusos! :-)