2010. március 1., hétfő

Borzaska vagy Borzoska kinek, ahogy tetszik


Ottisnál nézelődtem és megláttam ezt a receptet. Eszembe jutott, hogy két hónappal ezelőtt, mikor színházban voltunk hazafelé jövet étterembe vacsoráztunk és a csapat jórésze Borzoskát (az étlapon, így szerepelt)rendelt. Nem ettem ilyet amíg el nem készítettem, de most állítom, hogy nagyon finom.

8 szelet sertéshúst, 5 közepes krumplit, 2 tojást, 3 kanál lisztet, sót, borsot, fokhagymaport használtam.

A krumplit meghámoztam, lereszeltem és fűszereztem. A húsokat kiklopfoltam, fűszereztem. Ezután a krumplit kicsit kiszorítottam hozzáadtam a lisztet, tojást és jól elkavartam. A húsokat lisztbe fortattam, majd a krumplis masszába és bő olajban pirosra sütöttem. Tálaláskor fokhagymás tejfölt tettem rá és megszortam sajttal.

2 megjegyzés:

Ottis írta...

Szia, örvendek, hogy nálam jártál :-) És látom szépen gyarapodnak nálad is a finomságok!!!Gratula a bloghoz!

szannalina írta...

Ottis
Koszi szépen!