2010. május 4., kedd

Zöldhagymás kenyér


Eszembe jutott nővérem szendvicskenyere, amit ő Gabojsza receptje szerint készített, és arra gondoltam, hogy én is készítek de nem húsosat, hanem zöldhagymásat.
Hozzávalók:
60 dkg liszt,1 kocka élesztő, 2 kávéskanál só, 1 kávéskanál cukor, 2, 5 dl tej, 8 szál zöldhagyma
A hozzávalókat a hagyma kivételével jól összegyúrtam és kétszeresére növesztettem. A két részre osztott tésztát kinyújtottam és ráraktam az apróra vágott hagymát, majd felcsavartam. A felcsavart rudakat összefontam, csavartam. Előmelegített sütőben egy órát sütöttem.

4 megjegyzés:

sedith írta...

Ejha! Micsoda ötlet, és milyen jól néz ki! Még nagyot néztem, amikor megláttam a címet és a képet! Ügyes vgy, Linám!:)

szannalina írta...

Zita
Nagyon finom volt, és nem volt túl hagymás!

szannalina írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
szannalina írta...

Zita, ne haragudj, hogy kitöröltem a bejegyzésed, véletrlen volt! Bocsi!
Puszi