2011. január 29., szombat

Meglepi

(Olyan rég nem jegyeztem be semmit, de egyszerűen nincs időm! Hol egyetemen voltam este későig, hol az iskolai versmondó verseny szervezésével voltam elfoglalva és most a nyakamon a szesszió, a vizsgák! Tehát nem lesz hamarosan újabb bejegyzés.)
Nagy meglepetés volt számomra, hogy két személytől is, díjat kaptam. Ezért köszönettel tartozom Szindinek és Zitának.
Betartom a szabályokat, ezért közzé is teszem ezeket:
- Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-blog képet, és másold be ezt az útmutatót.
- Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.
- Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.
- Tehetséges kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van.
Tovább adom Katinak, Annánakés Piros- konyhának

3 megjegyzés:

Anna írta...

húha, köszönöm szépen. Muszáj működni nekem is mert különben nem lesz kinek továbbadni...

Piroska írta...

Kosz szepen, aranyos vagy. Ahogy lesz idom kicsit atnezni, hogy ki nem kapott meg, meg linkelgetni, tovabb adom.Aldott hetveget nektek.

Kati írta...

Sebaj, majd bepótolod a bejegyzéseket a szesszió után.