2010. január 22., péntek

Füstölt kolbászos sertésragu- leves



Ezt is az Erdélyi Konyhából főztem. Ami azt illeti némi változtatással az adagolásnál és hozzávalóknál. Az elkészítési módot betartottam. Nem szeretek méregetni, a sütemények hozzávalóin kívül semmit sem mérek.

Hozzávalók:
Füstölt házikolbász, murok (sárgarépa), zeller, krumpli, borsó, vöröshagyma, ételízesítő, só, káposztalé, tejföl, egy kanál liszt.

A kolbászt felkockáztam és sülni tettem. A hagymát csak akkor adtam hozzá mikor mindkét fele szép pirosra megsült, így nem is volt szükségem olajra, mert eresztett zsírt. A többi apróra vágott zöldséget is pároltam egy keveset,majd vizzel töltöttem fel. Miután megfőtt káposztalével savanyítottam,ízesítettem, és behabartam a tejfölös lisztel.
Nagyon finom leves. Ezután többször fogom készíteni

Nincsenek megjegyzések: