2010. január 31., vasárnap

Pizza


A tészta hozzávalói:
3o kanál liszt, 2.5 dkg élesztő, 1 jó pohár langyos víz, só, 1 dl-nyi olaj.

Az élesztőt elmorzsoltam a pohár vízbe, majd összedolgoztam a többi hozzávalóval. Addig dagasztottam amíg nem ragadt sem az edény falára sem a kezemre. Egy órát kelesztettem. Formázás után az előre melegített sütőben 8-1o percet sütöttem csak úgy üresen, hogy a teteje is megpirúljon. Pizzaszószal megkentem, párizsit, szalámit, kukoricát és fetát tettem rá. Visszatetem a sütőbe amíg a feta megolvadt egy keveset. Ketchuppal ettük.

Pizzaszósz:
4 kanál olajban üvegesre piritottam egy kisebb fej hagymát, 3 kanál ketchupot, oregánót, sót kavartam bele és felöntöttem egy fél liternyi paradicsomlével. Így rotyogtattam egy kicsi.

1 megjegyzés:

Kati írta...

Ez nagyon jól hangzik. :-)
Bevallom az utóbbi időben kizárólag pékségből való tésztát használtam - kaptam ui. egy vagonnal :-p -, de ezt a tésztát leírom. Sőt, a szószt is. :-)